wat denk je dat dit mogelijk is? Je hebt het dan waarschijnlijk over een aow uitkering of pensioen want je ziet hier alleen maar ouwelui en bejaarden. ze controleren tegenwoordig alles, typen je paspoortnummer in op schiphol bijv. (reken maar dat ze waaks zijn als ze zien dat je bijv. in de WIA loopt.) Je komt niet eens het land uit, echt effectiever dan de berlijnse muur geloof me! Komen regelmatig op huisbezoek en je moet heel vaak, zeker 2 keer per maand naar het arbeidskantoor of bedrijfvereniging om weer eens met zo een socio te praten etc etc. De overheid controleert je bank, even als de belastingen in nl heb je echt geen enkele privacy geloof me.
Door: vliegende hollander - Gast
Datum: 16-02-2010 08:34:12
ha ha die gloria, typisch een kakmadam, wat denk je dat die uitkeringen zo hoog zijn? Je kan niet eens de vlucht betalen van een gemiddelde uitkering, en met de steeds sterker stijgende prijzen van vliegtickets komen zelfs werkende mensen niet eens op de filippijnen. Behalve dan het soort gloria, want als die politici de zaak verknald hebben krijgen ze riante wachtgelden en geloof mij die politici zitten allemaal in thailand en florida!
Reactie plaatsen
Het is niet mogelijk voor niet geregistreerde leden om een nieuw onderwerp te maken op dit forum. U kunt in het linker menu inloggen of u kunt zich gratis registreren en daarna direct berichten plaatsen.